the-wallabys.reismee.nl

Hallo in Nederland is het leuk allemaal laat het achter in de reacties



Nou laat ik beginnen met mijn verhaal we waren aan het kamperen op een wildnatuurcamping ik weet niet hoe dat heet precies maar maakt niet uit maar toen gingen we allemaal dieren kijken we hadden heel veel dieren gezien zoals zebra gazelle stokstaartje en kameleon het was heel leuk en toen gingen we wachten op het sterrenbeelden en de sterrenbeelden waren heel mooi en toen gingen we in de tent slapen op het. Dak van de auto slapen omdat daar onze tent op stond en dat was me verhaal laat veel reacties achter want we doen een wedstrijd wie de meeste reacties Onder zijn verhaal krijgt
_________________
{EINDE !!!!!!!!!!!!} Tjomme
____________

Reacties

Reacties

Geno

De sterren zijn in Namibië zeker veel mooier te zien dan bij ons denk ik. Slaapt het een beetje lekker op een autodak?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!