the-wallabys.reismee.nl

NAMIBIEEE!!!!

Wij gingen dus naar Schiphol om naar Namibie te vliegen en toen was er helemaal niemand! Maar dan ook echt helemaal niemand! Nouja, wel een paar mensen natuurlijk, maar nou niet zo van dat je denkt: wooooooo zooooooooooo superdruk is het hier!!! Maar in het vliegtuig zaten er wel veel meer mensen in, en uiteindelijk zaten we toch nog met z'n 4en naast elkaar. (Ja mama had iets raars gedaan waardoor we niet met z'n 4en naast elkaar zaten maar dus uiteindelijk weer wel) Nouja toen gingen we eindelijk vliegen en toen moesten we op een gegeven moment gaan slapen. Maarja in een vliegtuig slapen is toch anders dan in een bed. Dus ik en Tjomme konden eerst echt niet slapen. Papa en mam lagen naast ons te snurken en wij zaten stiekem te fluisteren. Maar het ergste was dat het daarna 2 minuutjes stil was en toen begon ergens links naast me iemand te snurken. Dus toen was ik lonely wakker. Nouja toen werden we wakker pakten we het volgende vliegtuig en papa pakte vier vrije stoelen en lag na (welgeteld) 11,43 seconden te slapen. Nouja toen kwamen we aan in Windhoek en moesten we naar het vliegveld. Heet liep daar toch wat anders dan op Schiphol; 1. Het was veel drukker
2. Het was daar een chaos joh, niet normaal
Nou toen was alles eindelijk klaar en konden we ff lekker in het zonnetje zitten, of in sommige gevallen liggen. Toen pakten we een vliegtuigje naar Walvis Bay en daarin moest ik biltong proeven van mama. Dat bleek lekker joh, echt heerlijk! Het was eigenlijk een soort gedroogd vlees, zooooooooooo lekker. Nou toen kwamen we uit het vliegtuig, zat er iemand met een bordje te wachten op ons waar ''Nicole Cornelissen'' op stond en toen bracht die ons naar het huisje en die legde ook allemaal dingen uit, IN HET ENGELS!!! Nouja toen kwamen we aan bij ons huisje en ging ik op mijn bed StukTV kijken met Tjomme. Eindelijk ff echt chillen!