the-wallabys.reismee.nl

Turin

Na een langere rit met vele gaten in de weg naar het dorpje Turin opeens onverwachts de camping. Poort gesloten maar enige gast deed voor ons de poort open. Prachtige plek aan een bergrivertje met vogels, vlinders op het hele terrein. Later bleek dat de eigenaren op kraambezoek waren bij hun kleindochter / nichtje. Geen probleem we konden gewoon gaan staan hoorden we van wat later bleek de schoonzoon Luis te zijn. Luis woont met zijn vrouw Stefanie en zoontje Luan boven op de heuvel. Stefanie doet samen met haar drie zussen het restaurant en de camping. Bijzonder verhaal eerst was de aanleg van een tilapiafarm het plan 15 jaar geleden bij aanschaf van de grond. Maar helaas na enige tijd waren de tilapia vergiftigd. Hoe ? Jaloezie ? Van een van de arbeiders ? Duidelijk werd wel dat je er moet wonen Om criminaliteit tegen te gaan. Nu meer bewoning in het gebied en geen verdwenen koeien meer of vergiftigde dieren meer. Twee nachten gestaan, pizza thuisbezorgd aan de gate in de regen over de porthole weg.. Chillen onder toezicht oog van een heilige is weer iets nieuws voor pubers. Volgende ochtend Luis vroeg wakker ( werkt van 1800-0000 online met Singapore ; firma voor verdeling fuel voor vliegtuigen wereldwijd, benadrukte belang dat hij als jongen van de bergen naar een private school was geweest waardoor hij tweetalig les kreeg, dit gaf mogelijkheden voor zijn carrière. Hij wil dit ook voor Luan ). Luis is ook geïnteresseerd in vogels en vertelde enthousiast wat we konden zien. Helaas nu geen Tucan, zijn hier regelmatig en Luan kan ze ook al goed vinden. in 2 vijvers vele vissen oa regenboogbaars en tilapia. Jeroen kon enthousiast zijn gang gaan. na 2 nachten door naar het Ziplinen !in Monteverde.