the-wallabys.reismee.nl

The five campings

Wij gingen een keer rijden naar een camping. De eerste die we zagen.

Was heel druk. De tweede.

Neemde geen tenten aan.

Ik snap er ook niets van, maar ja we gaan verder.

De derde die was heel vies. En de receptie was er ook niet.

De vierde was de man van de receptie er ook niet, toen gingen de boys nog maar bellen, maar hij was ook niet thuis.

De vijfde was eindelijk mooi, maar we konden de receptie niet vinden.

Maar ze zaten op een bankje te barbecuen.

Dus toen hadden we een mooie camping voor maar 10 dollar !

De boys vonden alles top, dus toen Tjomme mama helpen met de tent.

Jelte papa helpen met eten maken.

Toen bieden een man ons een licht aan , wij zeiden Yes Thank You.

Toen lekker eten wat Jelte en papa hebben gemaakt.

Toen lekker slapen, vanochtend wakker. Papa zit te typen voor een nieuw verhaal voor reismee.nl.

Mama leest op haar ereader.

Ik naar de wc, Jelte is al heel lang wakker.

Mama zegt: Wat is dat getik. Ik zeg : DE paarden !

Mama naar buiten en ze ziet ook de paarden.

Mama ging toen eten maken. Maar ze dacht het gas kan niet aan.

Maar het stond gewoon aan, maar je zag het niet goed.

Want het waaide heel hard.

Toen gingen we eten en mama heeft ook nog de snorkelspullen schoongemaakt.

En nou gaan we de tent afbreken en gaan we naar Peter en Marieke.

Groetjes

Tjomme

Reacties

Reacties

oma Cornelissen

Tjomme, wat een gaaf verhaal heb jij gemaakt!
Super man, jij kunt wel schrijver worden!!
Groetjes uit een winters Ruurlo
ook voor Jelte, Papa en Mama

Stijn

hoi Tjomme,
Wat een leuk verhaal man!!!
Weet je wat er gister uit de lucht kwam vallen? Sneeuw!
Vet leuk. Helaas heb ik er niet in kunnen spelen.
Want ik was ziek. Ik zit nu ook nog thuis. Maar maak je geen zorgen hoor, want ik voel mij al een stuk beter.
De reken cito mis ik vandaag wel. Maar dat maakt mij niet uit, want die mag ik samen met jou inhalen!
Heb je eigenlijk weer zin om naar ons koude kikkerlandje terug te keren? Ik ben heeeeeel blij als jullie weer terug zijn. Hé, en veel plezier bij je overburen. En is Daisy goed overgekomen?
En heeeeeeeeeeeeeel veel groetjes van Stijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!