the-wallabys.reismee.nl

Best wishes for all of you !

Hallo lieve familie en vrienden,

Bijgaand een link naar een filmpje van ons allemaal voor alle bloglezers.

Dat was wat we heel graag hadden willen doen, maar ja zoals jullie inmiddels wel weten , uploaden naar YouTube of op het blog zetten van foto's van Jeroen, dat is iets wat vaak niet lukt door matige WIFI.

En ja we zijn soms wel een beetje eigenwijs, dus we gaan het toch proberen :

Flinders Range wordt onze kerst bestemming, zijn er over zo'n 160 km.

Appeltje eitje dus voor ons ondertussen.

Schijnt erg mooi te zijn, maar erg warm nu, volgens de forecast hier 38 graden, dus wordt zweten, maar zo'n mooi gebied willen we toch zelf ervaren.

We hopen daar later weer mooie verhalen over te kunnen schrijven !

En warm natuurlijk... Laatste overnachting in Port Augusta , waar volgens de locals afgelopen zondag de hoogste temperatuur wereldwijd in een stad, 47 graden Celcius...

Voor alle familie en vrienden :

Lovely Christmas and all the best for 2016 !!!

From down under :

Tjomme, Jelte, Jeroen en Nicole

Annelies

Helaas zie ik de link niet. Voor jullie: fijne kerstdagen toegewenst. Jullie zullen het daar blijkbaar erg warm krijgen. Groetjes Annelies, Frank, Melle en Lotte

Marianne Cornelissen

Hallo daar
Vanaf hier voor jullie een erg gezellige kerst gewenst
Zal een rare gewaarwording zijn om een erg warme kerst te vieren
Dat de jongens netjes huiswerk maken goed bezig hoor

Marion

Het is steeds weer leuk om jullie berichtjes te lezen. En ik dacht, ik zal jullie ook een fijne kerst toewensen, maar die zit er bij jullie natuurlijk alweer op! Ik ben nog helemaal in de kerststemming, lekker een week vrij! Het is hier in Den Bosch helaas wat regenachtig. En er hebben zich nog geen bijzondere vogels gemeld in de Oosterplas, sorry Jeroen. Wel een alarmerend bericht dat er steeds minde smienten in Nederland zijn, dus als Auatralie er een paar over heeft ... Nog veel plezier op jullie prachtige reis gewenst. Groetjes van Marion????????

Stijn

Hoi tjomme,

Je bent al weer bijna een maand weg.

Hoe gaat het daar?

Bij ons gaat het toppie!!

En bij ons lijkt het wel voorjaar, en bij jullie?

Nou doei dan maar.

groetjes  Stijn!!!

Erik & Carmen

Hallo luitjes down under!

Met veel jaloeizie lezen wij iedere keer jullie mooie verhalen en gebeurtenissen door! En wij kunnen alleen maar tot de conclusie komen dat dit een geweldige ervaring is en misschien (weet het haast zeker) ook wel de reis van jullie leven. Neem het maar allemaal goed in jullie op, en geniet van elkaar en van ieder moment! En kom pas terug als de rugzakken helemaal gevuld zijn met de allermooiste herinneringen!

Nog een verlate kerstgroet (vanuit het ook wel warme NL), jullie 2016 kan niet beter van start gaan dan daar in het mooie Australië!

Lieve groet en knuffel,

Erik en Carmen

Trudy en Ton Stevens

Hallo Nicole, Jeroen, Jelte en Tjomme.
Hier even een berichtje uit een, niet zo warm als bij jullie, maar toch een zonnig Braamt. Wij hebben van jouw ouders/ schoonouders, grootouders de link gekregen naar jullie blog en hebben al veel verhalen gelezen. Wij vinden ze erg leuk en weten zeker dat het jullie het ontzettend goed naar de zin hebben en volop genieten. Wij wensen jullie een hele fijne jaarwisseling en veel goeds voor 2016. Pas goed op elkaar en kom gezond weer thuis.
Groetjes en nogmaals de beste wensen. Tante Trudy en Ome Ton