the-wallabys.reismee.nl

Alle dieren van de regenboog

Alle dieren van de regenboog

Hoi allemaal,leuk dat jullie mijn verhaal weer lezen.

Deze keer wou ik vertellen welke dieren we allemaal al gezien hebben.

Zie hieronder mijn lijstje :

Kangoeroes : check

Koala's : nog niet

Emoes : check

Dingo's : nog niet

Dolfijnen : check

Walvissen : nog niet

Kookaburra's : check

Slang : check

Spin ( in de camper ) : check

Wedge Tail Eagle : check

Varanen : check

Hagedis : check

Kaketoes ( Pink Gallahs ) : check

Zwarte zwanen : check

Zeearend : check

Condor : nog niet (-:

Nou dit was mijn lijstje

Sturen jullie ook een lijstje van welke dieren jullie al in Nederland gezien hebben toen wij weg waren???

Tip : maak papa lekker jaloers en zeg dat jullie daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelee mooie vogels en vissen en vlinders gezien hebben. Maar als jullie vertellen dat er ijs ligt, staat hij morgen bij jullie op de stoep.

Jelte

Reacties

Reacties

Geno

ha, ha Jelte. Die tip van het ijs houden wij achter de hand hoor. Dat is een goeie! Wij hebben niet veel bijzonder gezien maar afgelopen weekend hebben Marc en ik een mooie wandeling gemaakt waarbij in de duinen allemaal grote foto's van Jimmy Nelson waren neergezet (o.a. van Aboriginals).
Hoe groot is de kans dat jullie een koala zien?
Groetjes Geno

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!