the-wallabys.reismee.nl

Nog even WIFI

DaNK voor alle reacties, leuk te horen dat ons verslag ook door anderen wordt gewaardeerd !

Ja Hub en pa en ma, en alle anderen, we ontvangen al jullie reacties en waren onder de indruk hoe dit log wordt opgepakt door alle leeftijden !!

Plaats zo nog wat foto's van vandaag, de mooie foto's die Jeroen maakt met zijn lens volgen waarschijnlijk thuis !

Morgen weer verder ...

zonnige groeten uit een heerlijk down under

Tjomme, Jelte , Jeroen en Nicole

Marion

Hoi Nicole, Jeroen, Jelte en Tjomme! Ik had wat leesachterstand opgelopen, maar ben nu weer helemaal op de hoogte. Wat een fantastische reis! En ik google alles wat jullie schrijven en heb dus al prachtige stranden gezien, mooie rotspartijen en vergezichten, en de meest exotische kleurrijke vogels. Geniet ervan! Hier in den Bosch is het wat minder spannend, gewoon een doorsnee maandag, vanochtend zon, nu bewolkt. Meeuwen, aalscholvers, merrkoetjes en een enkele tafeleend, ook leuk! Liefs en groetjes van Marion

Nel Walter(moeder van Marieke)

Heb vandaag jullie www.adres doorgekregen dus heel wat te lezen. Prachtige verhalen wat leuk dat jongens ook zelf schrijven. Vanavond gaat deze naar Down Under.
Ook super spannend.

Nel Walter(moeder van Marieke)

Ik bedoel Daisy (niet deze/dom dom) naar Down under