the-wallabys.reismee.nl

Deel 2 vissen

Deel 2 Vissen

Wij gingen een keer rijden naar een heel mooi snorkel gebied.

Daar gingen we snorkel spullen kopen.

Toen gingen we hele coole groene flippers kopen (vond ik).

Maar ja nu het echte verhaal.

Oké waar hadden we het over.

Oh ja de vissen.

Wij gingen toen snorkelen in de zee.

Met ze drieën (waarom papa niet mee gaat moet je niet je aan mij vragen)

We zagen hele mooie vissen.

Zwart wit oranje alle kleuren.

Maar toen zagen we een hele grote vis

(zo groot als die twee haakjes hier onder )

()

het was een hele leuke dag ook

cool he die grote vis

Tjomme

Reacties

Reacties

opa hub

geweldig wat jullie allemaal meemaken. neem het allemaal goed in je op zodat wanneer jullie terug zijn alle ervaringen uit de doeken kunnen doen.

mijn vraag is? ontvangen jullie mijn berichten wel.? laat eens weten. bloggen is heel nieuw voor mij. groeten opa hub

Baswiesyukemijsbam

Jaaaaa!!! Wat leuk om jullie te kunnen volgen! Wat maken jullie leuke dingen mee, zeg! Ik weet wel waarom je vader niet mee gaat snorkelen.... Was hij niet een beetje bang voor vissen....?
Als ik op t kaartje kijk, dan zijn jullie de nullarbor al over? Ben benieuwd of jullie nog fietsers zijn tegengekomen?
Heeeeel veel plezier in Ozzzz! En heel veel groeten van Bam, Mijs, Yuke, Wies en Bas

Stijn

hoi Tjomme,
Cool die grote vis, hoe heet hij?
En hoe gaat het daar?
Met mij gaat het goed.
Maar ik mis je wel, hoor.
Wij hebben de kerstboom al staan, en jij?
Morgen gaan wij kerststukjes maken. [15-12-2015]
Welk dier vind jij tot nu toe het mooiste?
Kun jij wel goed slapen in de camper?
Wij hebben jouw filmpje wel op school gezien, volgende keer een langer filmpje sturen.
Veel knuffels van Stijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!