the-wallabys.reismee.nl

TheTree Top Walk

The Tree Top Walk

We kwamen aan op de ( nieuwe ) camping en zagen in de receptie een foto hangen van iemand die op een hele hoge brug tussen hele hoge bomen aan het klimmen was. We vroegen waar die foto gemaakt was en de vrouw van de receptie zij dat die hier vlakbij was, genaamd ''The Tree Top Walk". Dus hadden we de volgende dag besloten om daar naartoe te gaan. Toen we daar aankwamen gaven we de kaartjes en mochten we erin. Mama had toch nog wel een beetje last van hoogtevrees en bleef toch maar beneden. Dus liepen we met zijn 3tjes de bomen in. Op een gegeven moment kwamen we op het hoogste punt aan ( 40 meter ) en lazen daar dat de bomen zelfs 70 meter konden worden! Toen we bijna beneden waren hoorden we iemand naar ons roepen. Het leek wel alsof de roep uit de bomen kwam! Toen bleek het dat het mama was die alweer een paar meters omhooggeklommen was. Die riep dat ze toch maar weer naar beneden ging. Wij werkten nog tegen, maar het hielp niet, ze ging terug. Toen zij inmiddels beneden was ( en wij ook ) gingen we het toch nog een keer met mama naar boven. Ze vond het doodseng, maar heeft het toch gehaald! Applausje voor mama!