the-wallabys.reismee.nl

De uitgekozen camping van Jelte deel 2

Onderweg naar die camping vinden Tjomme en Jelte het erg leuk dat ze op deze camping wel WIFI en een zwembad hebben, dan kunnen ze lekker "Clash of Clansen"

of andere spelletjes doen, ze kunnen hun gmail bekijken en ze kunnen natuurlijk wat op het webblog zetten ze hebben het er dan ook heel vaak over.

Dan zegt mama op een gegeven moment dat de WIFI misschien wel stuk is.

Nee, zegt Jelte dat zal toch niet zo zijn?

Maar wat denk je, de WIFI was dus wel stuk.

Dus dat betekent niet lekker Clash of Clansen, niet gmail bekijken, en niks op het webblog zettten.Maar gelukkig, het zwembad was niet leeggelopen of zoiets, dus we konden gewoon lekker zwemmen. De laatste dag op deze camping wil Jelte vroeg in de ochtend nog even lekker zwemmen, een halfuurtje voor we wegrijden.Tjomme gaat ook mee, maar vind het al snel te koud. Dan gaat Jelte nog maar even in zijn eentje zwemmen. Gaat goed, maar vind dat hij er te snel alweer uitmoet.

Oh ja, en nog even over de WIFI, dit verhaal is dus niet getypt op de camping, maar in de Mc Donalds

Heeeeeeel veel groetjes van Jelte, en dan vooral aan Moos ,Daan en Sjoerd.

Annelies Cornelissen

Gelukkig hebben jullie af en toe nog WiFi! Dan kunnen we tenminste meegenieten van al jullie verhalen. Wat maken jullie veel mee zeg! Rare, leuke en mooie dingen. Ik kijk al uit naar het volgende verhaal. Groetjes Annelies

marianne Cornelissen

Super dat alles naam zin is van iedereen en jullie maken al veel mee. Heeft Jeroen de vogel met vis op de foto gezet?? En snorkelen verveeld nooit jongens dus blijven doen. Gr van Hans Marianne en Sandra