the-wallabys.reismee.nl

Terug richting Perth/Fremantle

Op woensdag 9 december weer terug richting Perth, 8 weken lijkt lang, maar ja zelfs daar zit een limiet aan wat je wel of niet kan zien of gaan doen.

Na wat klein op onthoud, windscherm , handig die ducktape again ..

Langs Pink Lake bij Mt Gregory, bizar chemisch aandoend meer.

Verder naar Northampton en gokje vast nog voldoende benzine..ging net goed, volgende keer doen we niet meer zo eigenwijs dat we nog wel even door kunnen rijden naar de volgende pomp.

Via Northampton op weg naar Geraldton, camper goed gebruikt bij de lunch:

Heerlijke gebakken ei bij de lunch verzorgd door Jeroen.

Stonden bij een baai, maar door de wind toch maar even met onze stoeltjes uit de wind achter de camper gegeten.

Langs de weg liep een kleine varaan, snel gestopt , maar al vertrokken richting de berm.

Door richting GinGin, laatste stop bij parkeerplaats met een klein National park er bij, op zoek nog naar de zwarte kaketoes, maar helaas, nu niet gevonden, wel eerder zien overvliegen deze dag.

Even voor Gingin gestopt bij doortrekkerscamping " Regan's Ford " volgens het inschrijvingsboek was de laatste inschrijving 5 dagen geleden, goed teken was dat Nicole al niet meer wist welke datum het nu was.

Nog even voetballen voor en na het eten, maar snel donker, al wordt een deel van de camping kleurrijk verlicht door kerstverlichting van de vaste gasten.

Ochtenden meestal even uurtje fotografie in de vroege ochtend door Jeroen, vanochtend blue wren op de campsite.