the-wallabys.reismee.nl

Rammelbak

Rammelbak

Vrijdag 4 december, onze jetlag bleef uit,dit zou een echte reisdag worden. tenminste dat dachten we. Onze taxichaufffeur uit Servie, jawel met een tikkeltje heimwee, haalde ons op bij de poort van vrouwen gevangenis. ondanks de foto's en informatie over de macabere geschiedenis van de prison, had de sfeer een duidelijke metamorfose ondergaan. De uit metaal opgetrokken slaapkamers binnen de dikke gevangenismuren, deden even kil aan, maar een enorme rvs keuken en daardoor een continue stroom van diverse geuren, aanwezigheid van wifi, het " huge "schaakspel, de jongens amuseerde zich hier duidelijk in, verder prettige mensen, het maakte het geheel zeer aangemaam.

Inmiddels aangekomen met behulp van onze Servier, bij het verhuurbedrijf van onze

camper. Na enkele uren gewacht te hebben voor ons karretje, de jongens zich laten

vermaken op schermpjes, muziek uploaden en gaan, op naar Kalbarri !

De logge wat verouderde bak, wiebelde alle kanten op, om de kids te kunnen verstaan en zij ons moest behoorlijk menig stem verheft worden en zelfs van de keel van spotify werd veel gevraagd.

We haalden het vandaag niet en we strandden in het surfoord Lancelin

de avond was inmiddels gevallen en wij geladen aan electricity en gas konden we

hoe dan ook :Koken!