the-wallabys.reismee.nl

De eerste kangoeroes

We waren op weg naar de Pinnacles ( echt suuuuuuuuuuuuuuperveel rotsen op heeeeel veel oranje zand).

Het ging plotseling keihard regenen, het was 10 seconden geleden nog zo warm!

Gelukkig, ongeveer 10 minuten later was het al weer droog.

Ik riep naar papa, he papa, wat ligt daar nou voor hoopje op de weg?!

Papa riep terug ( we riepen omdat echt alles in de camper rommelde ) he, dat is een dode kangoeroe, goed gezien Jelte, die is waarschijnlijk aangereden.

Aaah zielig, riep ik terug.

Maar ongeveer 5 minuten later zagen we een ( levende ) kangoeroe.

En daarna nog één en nog één.

En zo ging het dus de hele tijd door.

We hebben zelfs twee kangoeroes met een baby gezien.

En één baby probeerde zelfs in de buidel van de moeder te klimmen, daar heeft Tjomme dan ook een foto van.

Mama zei dat die kangoeroes waarschijnlijk kwamen omdat het net keihard geregend en dat ze nu die mineralen van het water op de weg kwamen opdrinken.

Nou, dit was mijn verhaal zodat jullie nu weer meer weten over wat wij hier nou zien en doen.

Jelte

Melle

Leuk al die verhalen en leuk dat je zoveel kangaroos al gezien hebt!!!!!Bij ons is Sinterklaas gister langsgekomen en ik heb een spel voor op de PlayStation gekregen en nog wat anderen leuke dingen groetjes Melle

Geno

Gaaf dat jullie al zo snel zoveel kangoeroes hebben gezien. Ben benieuwd naar de foto van het kleintje dat uit de buidel van zijn moeder wilde klimmen. Leuk hoor.

Laraaa

goed te horen dat jullie al zoveel kangoeroes hebben gezien, kben heel benieuwd naar als jullie terug zijn naar de fotos!

xxx Lara

Daan

Vet gaaf kangeroes was ik maar bij jullie

Wel zielig van het dode kangeroe ????????????