the-wallabys.reismee.nl

Emirates airbus A380

Emirates airbus A380 is een vliegtuig het grootste vliegtuig van de hele!!!!!!!!!!!! wereld.

En daar heb ik mee gevlogen.

het was een heel groot vliegtuig.

Maar we moesten heel !!!!!!!!!! lang vliegen.

En we kregen eten van de stewardessen.

En we kregen een schermpje voor ons.

En we kregen ook tassen van lonely planet.

En we kregen knuffels met dekens erin.

En ik heb het meest geslapen in het vliegtuig.

grote groeten aan iedereen en ook voral aan Tom Stijn en Wiebe

Tjomme

Reacties

Reacties

Opa en Oma Cornelissen

Tjomme, super toch een reis met zo'n "groot vliegtuig".
Opa zegt: "Bijna net zo groot als onze nieuwe auto"!!
Geniet samen lekker van deze vacantie! Groetjes uit Ruurlo.

Tom

Leuk dat jullie met zo'n groot vliegtuig vlogen en leuk dat jullie naar Dubai gingen en heeeeeeeeeeel veel plezier en laat even horen als wat bijzonders ziet.??????
Groetjes Tom

stijn

Hoi Tjomme,
Het is het grootste passagiersvliegtuig van de wereld.
Laat je het ook aan mij weten als je iets bijzonders ziet?
En is het al leuk daar?
En bij ons was sinterklaas op school.
En we hadden leuke surprises. Ik kreeg een clown.
Veel plezier nog!
Heel veel knuffels en groetjes van Stijn.?????

Geno

Gaaf hoor om in het grootste vliegtuig van de wereld te vliegen.

Marc

Wel heel confronterend zo'n schuifbalkje van vertrek tot terugkomst. NIET NAAR KIJKEN!!!!!!!!!

opa hub

jongens, een geweldige ervaring. Jullie hebben de stewardessen lief aangekeken want ze hebben leuke dingen gegeven. Ik heb vandaag Siniklaas gevierd. Ik heb een grote leverworst gekregen en een sukkeladeletter en sokken. Nou, ik blij. Lieve mensen loop voorzichtig en struikel niet over de kankaroes. bye tot schrijvens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!