the-wallabys.reismee.nl

Spitzkoppe

Nou we gingen rijden naar Spitzkoppe en toen we daar aan kwamen dachten we dat er geen plek was maar die was er wel zelfs heel veel plekken en toen we in de receptie waren zag Jelte al meteen een ketting die die heel mooi vond maar ja we gaan eerst naar Spitzkoppe en dan beslis je als we weggaan zei papa. Ja zei Jelte maar toen gingen we naar Spitzkoppe het was heel mooi van daar binnen echt heel veel bergen en zo om je heen en toen we er waren gingen ik en papa meteen op een kleine berg klimmen maar ja toen gingen we de tent opzetten en eten maken kampvuurtje maken en toen gingen we slapen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Volgende ochtend gingen we ff muesli en Cornflakes eten dat doen we bijna elke ochtend en toen gingen we van vogels foto's maken en toen gingen ik en papa een grote berg beklimmen was heel leuk en we gingen daarna rijden door Spitzkoppe en toen gingen we hout sprokkelen voor het kampvuur en het was een heel leuk kampvuur met veel marshmallows en dat was Spitzkoppe