the-wallabys.reismee.nl

Wild kamperen

Hallo allemaal ik ga jullie vandaag vertellen over wat we vandaag en gisteren gedaan hebben; Wild kamperen. Maar het was wel op een camping. Maar er was helemaal niemand dus ja eigenlijk was het gwn wild kamperen. Maarja het was eerst best wel heel erg saai omdat er helemaal geen andere mensen waren waar je mee kon praten en alles. Maar wat wel cool was was dat we net de huurauto hadden opgehaald en die huurauto had 2 tenten op het dak. Dus daar gingen ik en Tjomme toen Donald Duckjes in lezen. Wat daarna heel cool was was dat we allemaal supercoole dieren zagen. We hadden op die dag al struisvogels, een stokstaartje, verschillende roofvogels en gazellen gezien. En toen werd het avond dus toen gingen we naar de sterrenhemel kijken. Maar toen gingen ik en Tjomme op een gegeven moment de tent in en toen gingen we weer Duckies lezen. En daarna slapen. En toen werden we de volgende ochtend wakker en toen gingen we weer rijden. Nu naar een hele cooooole camping. En echt best wel luxe. Met een zwembad en met WIFI. Nouja nu wilt Tjomme typen dus doeiiii!!!!